fredag 4 januari 2013

Jo Hej!

Det åländska fredagsmyset är i full gång och det skiljer sig inte speciellt mycket från torsdagsmyset eller onsdagsmyset. Vincent sover och vi vuxna har druckit kvällskaffe och hänger i soffan framför något dåligt på teve. Johan har boken framme. För tillfället sitter jag vid datorn, men det är hela tre dagar sedan jag diskuterat med internet senast. Och det är ganska skönt, men nu kände jag ett ganska stort behov att kolla mailen och facebook. Bloggandet går av bara farten.

Resan hit gick suveränt! Vincent sov hela vägen så när som på en liten matpaus i Kortela på morgonkvisten. På båten tog vi hytt och det var nog dagens klokaste beslut. Vi tog en tvåtimmars tupplur allihopa och båtresan gick ovanligt fort. I taxfreen hittade jag exakt en sådan Lundmyr-body som jag länge tänkt köpa, men inte orkat leta efter. Perfekt. Datum för hemresan är ännu inte bestämt, vi åker när det känns rätt. Det är så skönt och avslappnat här! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint att resan gick bra och att ni har det trevligt :)
/Anniina

Jennifer Åström sa...

Javisst :)

web analytics