fredag 25 januari 2013

Nya bågarna

De nya glasögonen är hämtade och jag tror jag är nöjd. Min ögon har ännu inte hunnit vänja sig så det känns lite konstigt. Hoppas det går över snart. Bågarna är ganska lika som de jag hade innan, med den lilla skillnaden att håret fastar i dessa då jag böjer mig framåt. Det lär nog inte gå över, men jag får leva med det helt enkelt. Sitter för tillfället och surfar på min lilla laptop, som fått vakna till liv igen efter en lång dvala. Nej, nu blir det snarklådan för min del eftersom jag ska befinna mig på jobb klockan 5. God natt.

Efter lite googlande lyckades jag få på webcammen och ta en bild

4 kommentarer:

Saragunmarie sa...

Berätt gärna om ho e gar på jobbet o :)

Saragunmarie sa...

Nu är tävlingen om valfri väska avslutad. Var det du som vann? Kolla in det här inlägget så får du veta: http://saragunmarie.blogspot.fi/2013/01/vinnare-av-valfri-vaska.html

Jennifer Åström sa...

Wihii, kul med såde härliga nyhejter efter nattjobbet! :D Piggar upp! Ja ska no berätt hu e gar, menja ha bari så tröjjt så ja ha int orka motiveer me riktit nnu :)

Jennifer Åström sa...

å stava verkar vara svårt ida å :)

web analytics