lördag 1 juni 2013

Finkläder

Idag har vi stigit upp sent och börjat dagen lugnt. När regn och åska närmade sig fick vi bråttom att hinna duscha innan kvällens kalas. Linda bjöd på världens godaste smörgåstårtor och marsipantårta, för att inte tala om chokobakelserna. Utan överdrift kan man lätt påstå att jag ätit dubbelt för mycket. Vincent åt även han som en häst och Johan som kom lite senare, fick rensa faten. Gott-gotti-gott-gott! Tack!

Innan vi åkte hade jag photoshoot med Vincents legofigurer. Polisen har fått sig en dam verkar det som. Rabattkupongen på duplo jag fått av Catie gick ut igår och det var att passa på då vi ändå var i Jakobstad.  Rabatten gällde tre produkter och eftersom jag hade en generös dag, delade jag den med Tanja. På tal om godsaker hade hon bakat kladdkaka igår, mums, och på kvällen bjöds på god och mättande hämtpizza. Tack för en prima fredag!



Igår morse när jag kom från jobbet hittade jag en väldigt stilig Johan. Hello, ögongodis på hög nivå! Det är inte varje dag kostymen åker på så jag är lite ovan! Anledningen denna gång var hans brors examinering, vilket verkar vara officiella saker. Men att klä upp sig redan halv sju på morgonen hör inte till vanligheterna och tröttheten är äkta :)

Puss och kram fina du!

Inga kommentarer:

web analytics