lördag 29 juni 2013

O'hoi sailor!

Igår var ingen vanlig dag, det var nämligen dags för Tanjas möhippa. Vi hade en suverän eftermiddag och kväll! Detta var den allra första möhippan jag var bjuden på och ribban har satts högt. Min uppgift för dagen var att fotografera, vilket jag minsann gjorde och har tvåtusen bilder att sortera. Det tar nog sin tid, men här är i alla fall ett smakprov på vår härliga sailor:

Bride to be

Nu tänker jag slänga mig och sova en bra stund. De senaste två dygnen har jag skrapat ihop hela fem timmar sömn och det börjar kännas. Far och son har åkt till Socklot och lugnet i lägenheten ska utnyttjas till max. Godnatt!

2 kommentarer:

LindaB sa...

Vilken fin Bride to be!! Skitsnygg ju! Du har sekert fått massa fina kort! :)

Jennifer Åström sa...

Snyggare kan man knappast bli! :) Jå ja har massor me fina bilder, har en deil att göra alltså förrän e er gallra ur tillräcklit :P

web analytics