onsdag 3 juli 2013

Trötta jag

Känner på mig att jag borde knåpa ihop ett inlägg. Men det är så tungt och jag trött. Det där med möhippan och lite sömn plus jobb var ingen bra kombination. I söndags fick jag värsta magknipen och sov hela dagen. Sen dess har jag känt mig allmänt trött och vaknar aldrig på dagarna känns det som. I natt har jag varit ledig och så även inkommande natt, så kanske jag hinner vila upp mig. Jag tror energireserverna helt enkelt har tagit slut. Vi har haft hur mycket program som helst i flera månader., men nu lugnar det äntligen ner sig.

Vincent har känts varm idag. Han vaknade före sex i morse och var vaken till nio-tiden innan det blev dags en liten middagslur på över fem timmar. Matlust har han inte heller haft, så något konstigt är det där också!

Inga kommentarer:

web analytics