lördag 7 september 2013

Mamma och pappa ♥ 5 år

Det har gått fem år sen vi en söndags eftermiddag stod på perrongen vid Böle tågstation och kramade varandra hejdå. Johan frågade om han fick berätta var han tillbringat helgen och jag svarade ja. Något mer specifikt tillfälle att lägga som the moment har vi inte hittat, men detta var i alla fall någon sorts bekräftelse på att det skulle bli vi två. Trots att fem å är ganska lång tid, har vi hunnit med så mycket att det känns som om vi varit tillsammans mycket längre än så. Och det här är bara början.

♥ Jag älskar dig Johan ♥

Fotat av Sara och hårdredigerat av mig

Detta jubileum firar vi med bio och mat, ett presentkort vi fick av min mamma i vintras. Kommer till perfekt användning ikväll! Förhoppningsvis hinner jag uppdatera bloggen lite bättre imorgon, det har inte blivit så mytcket av det på sistone.
web analytics