torsdag 9 maj 2013

Blånalle blir mätt

Igår övade vi på att mata Blånalle. Jag behövde bara visa en gång, innan Vincent fattade galoppen. Nallen fick många skedar bakpulver på olika platser i köket och Vincent och mamma smackade friskt då Nalle åt. Han är förresten väldigt lik den på Bona-burkarna märkte jag.



Vi trotsade även förkylningen och hostan igår och busade i soffan. Öronvärken misstänker jag inte har försvunnit och imorgon kontaktar jag hvc igen. Det lät sådär lagom lovande dessutom när läkaren sa att vi skulle komma på efterkontroll efter två veckor och om det inte var bra skickas vi till läkaren igen. Känns som att de vill håva in besöksavgifter...


Idag har vi haft en rastlös men härlig pappa hemma hela dagen. På grund av regnet blev det ingen traktor för honom idag. Istället har vi donat med diverse saker här hemma och däremellan bara umgåtts. En bra dag tycker jag, riktigt bra!

2 kommentarer:

Kusin Vitamin sa...

Va ere för pläd du har i bakgrunden? (har jo na förkärlek ti stjärnor :P)

Jennifer Åström sa...

Köpt an i Haparanda på Rusta, men ja tror ja ha siitt na likanad på Minimani :)

web analytics