söndag 10 februari 2013

1-årspresenter

Vincent tackar för alla gåvor! En ny favorit blev den vita telefonliknande saken som Mobbo och Linda gav. Den har knappar, blinkar och låter, vilket är en kombination av det allra bästa! Men han har nog inspekterat de flesta presenterna redan, samt korten och förpackningarna. Medan han sov idag passade jag på att fotografera presenterna och hoppas innerligt att jag kommit ihåg alla denna gång. På julklappsfotograferingen hade jag lyckats glömt en bok, trots att jag sökt genom hela lägenheten och gått genom listan i mitt huvud. Största delen av pengarna han fick till jul och födelsedagen ska vi mata spargrisen med, men lite kommer antagligen att förvandlas till leksaker av något slag :)

Tack tack!

2 kommentarer:

Tanja sa...

Va fina gåvor Vincent fick! O ni verkar ha haft ett bra 1-års kalas. Här har vi hadd magafari hela failjen i helgen å vari helt utslagna men he böri vara beter no men vi vågar int komma på na babysim ifall vi smittar! :/

Jennifer Åström sa...

Ne usch, va hemskt me magafari, å allihop dessutom! :/ Krya på er! :) Kan ju va skönt att bara va hejm å, vi ska no fara tå vi int va na förra vikon.. Hoppas vi syns snart iaf!

web analytics