torsdag 28 februari 2013

Blog Award #1

Fick en Blog Award av Nina. Har aldrig tidigare svarat på en sådan, men jag kan ju alltid testa. Egentligen ska man nominera fem nya bloggare och hitta på andra frågor åt dem, men det hoppar jag nog över denna gång. Latmasken har krupit fram.

De frågorna jag fick var:

1. Vilket är ditt favoritdjur och varför?
Tar man en snabb titt här hemma är det nog pingviner, vet inte varför.. men annars allt sött som hundar, katter, kaniner, ekorrar, igelkottar osv. Tycker mycket om djur överlag och har mera medlidande med dem än med människor.

2. Hur träffades vi?
Då vi började 7F i högstadiet. Eller på någon innebandyturnering från lågstadiet kanske :)

3. Om du bara fick ta med tre saker till öde ö, vad skulle få följa med?
Länge sedan jag råkat ut för den här frågan. Jag skulle ta med en båt, karta och vatten.. ne, förresten iskall Cokis är godare!

4. Vem är din största idol?
Paris Hilton, hon lyckas hålla sig känd utan att egentligen göra något så riktigt blåst är hon knappast! Sen gillar jag Ashlee Simpson ockå.

5. Var ser du dig själv om 5 år?
Jag hoppas bo i eget hus eller åtminstone vara mitt i planeringen. Ett barn till skulle också sitta fint. På jobbet har jag ännu inget behov av att göra karriär, så varför inte fortfarande tidningstant.

Inga kommentarer:

web analytics