tisdag 26 februari 2013

3h 40min

Nu är jag ledig fyra nätter på raken och det ska bli väldigt skönt! Jag avslutade dessutom detta jobbpass med en körtid på 3 timmar och 40 minuter i natt, vilket innebär nytt rekord. Tycker mig minnas att det förra låg på strax under fyra timmar, så en ganska bra förbättring blev det. Då var det heller inget som strulade i natt, inga extra tidningar, inga reklamlappar, inga enorma snödrivor och inte heller speciellt halt. Ganska pigg var jag också jämfört med igår så jag var tvungen att vila ögonen några minuter i Keppo.

När jag kom hem i morse vid halv sju slängde jag mig på soffan för att inte störa herrarna i sovrummet. Många timmar fick och när jag var fem före att stiga upp, hör jag hur det prasslar i ytterkläder och att ytterdörren går i lås. Mina pojkar åkte iväg någonstans och jag fick traska iväg ensam till mamma-barn-träffen på rådgivningen. Men det gick alldeles utmärkt det också!

Inga kommentarer:

web analytics