onsdag 20 februari 2013

Matväska nummer två

Ännu ett projekt har slutförts. Johan var i stort behov av en ny matväska efter att i drygt ett år ha släpat på en rosa variant, som jag virkat givetvis, under mottot: en riktian kaar klarar åv rosa. Jag hoppas det skulle bli en trendsättare, men risken är att det snarare blev Tant Johan 72 år. Ja tycker noo do va cool, Johan!


Redan länge har jag haft planer på att sy en ny, men inte kommit mig för. Men nu när det fanns passliga bitar konstläder kvar från mitt förra projekt, tog jag ta i saken. Vips har älsklingen en större, lite manligare väska att frakta delikatesserna i. Måste säga att jag är nöjd med mitt verk i alla fall. Och ja, jag har offrat en ikea-kasse till insidan...

6 kommentarer:

Tanja sa...

Snyggt! :)

Nina sa...

He va en snygg väska! Ser ju köpt ut, vilket betyder att du e duktig!! :)

Linda sa...

Tummen upp :)

Jennifer Åström sa...

Nemen tack tack! :) Nu blir ja glad! Synar man sööman så syns e no att e er hejmlaga. Ja sku vila ha e perfekt men ja måst väl insi att e dåger bra entå :P

Unknown sa...

wow, va dukti du e! snygg!

Jennifer Åström sa...

Tack! :)

web analytics