måndag 1 april 2013

Mästerfotografen Linda

Efter att ha grubblat hela vintern på när, var och hur vi ska ta förlovningsfoton, har det äntligen blivit gjort. Mästerfotografen Linda har varit i farten igen och platsen var Munsala kyrka. Anledningen till att vi var just där har jag glömt, men kyrkan har en fin fasad så kanske det var därför. Rimfrost i träden hade varit pricken över i, men man kan inte få allt. Vi fick istället betydligt behagligare temperatur.

Nu är jag bara så lättad att ha fotograferingen gjord. Känslan på plats var avslappnad och härlig och jag vet jag att det blev många fina bilder. Vilket det alltid blir då Linda fotar!! Nu väntar vi med spänning på resultatet. Ett par bilder har jag kikat på i kameran och de såg minst sagt lovande ut. Jag hoppades på en sneakpeak på Lindas blogg och det fanns det. Kika in där, det dyker nog upp fler bilder har jag på känn :)

Jag lyckades trotsa kopieringsförbudet utan att märka det och stal bilden härifrån!

Fotograf: Linda Sjölund

2 kommentarer:

Linda sa...

Så fina så!! :)

Jennifer Åström sa...

Jo, vi hadd så bra fotograf!! :)

web analytics