söndag 21 april 2013

Posttantens uppdrag är slutfört

Känner på mig att det blir en bra dag idag! Den har i alla fall börjat på bästa vis med rykande färskt kaffe som väntade på mig efter sista dagen som semestervikarie. Lyx! Men min semester blir knappast långvarig och därför känns det heller inte ledsamt att kontraktet slutar idag. Inhoppare är bristvara på nattutdelningen och sen har jag även sökt som vikarie när sommarsemestrarna börjar, vilket kan bli aktuellt redan om en månad. En vecka ska jag i alla fall vara helt ledigt för på måndag, onsdag och fredag blir det allergitest på hudpoli i Kokkola. Förhoppningsvis finner vi en orsak till kliandet och alla tillhörande eländigheter! Imorgon hänger Tanja med som barnvakt åt Vincent medan jag är hos läkaren. Därefter blir det gågata och butiker, wihii!


Medan jag bloggade igår kväll passade Vincent på att tacka Mommo för en trevlig dag. Tydligen hade jag glömt att backa ut ur inkorgen och knapplåset var följaktligen inte på. Nästa gång kollar jag nog en extra gång! :)

Inga kommentarer:

web analytics