fredag 22 maj 2015

Blogginlägg nummer 500

För ganska länge sedan såg jag ett blogginlägg om någon som städat i slevlådan. Ni vet den där ungefär tredje fjärde uppifrån där alla stekspadar, slevar och diverse redskap ligger huller om buller. Nu har jag äntligen tagit itu med den. Det enda som krävdes var lite energi och en liten beställning från Ikea (eller annanstans om man föredrar det).

En vanligt fenomen


Med "VARIERA lådmatta" och "HÖFTA avdelare för låda" blev det ordning på kaoset. Lite hjärngymnastik och planering behövdes innan jag fick facken att bli lagom stora och många. De saker som finns längst bak används sällan och det gör ingenting att de lämnar inne i skåpet när man drar ut lådan. Lådavdelaren var precis på millimetern perfekt höjd.


Behöver jag säga att jag är nöjd?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, va praktiskt me hede som man sjölv får dejl in facke me! :D /Ida

Jennifer Åström sa...

Ja verkligen! Enda e ju att e er svårt att veta hu man ska laga tå allt e möjligt :P

web analytics