måndag 11 maj 2015

Min fjärde morsdag

Matrallyt som brukar höra till morsdagen har gått ganska lugnt till i år. Jag inte riktigt hann äta innan vi åkte iväg till min Mommo, så väl där satt det bra med eftermiddagskaffe och glass. Hos min Fammo blev det både salt och sött i två omgångar. Lagom mycket. Morgonen började dock lite sisådär med fyra maskiner tvätt och läckage i Vincents säng, men det gick ju bra ändå!

På 10 sekunder hinner jag nätt och jämt fånga in sonen och se glad ut


Resten av kvällen kände jag mig mest stressad eftersom jag och Vincent åker iväg till Åland idag. Tjohoo! Min morsdagspresent till mig själv kanske. Johan hade gärna fått hänga med, men har har så mycket på gång och nu orkar jag inte vänta längre. Ända sen i höstas har jag nämligen haft ena foten i bilen till Åland. Men nu så!

Borde börja väcka sonen nu när morgonkaffet tagit slut. Jag har för övrigt sovit dåligt hela natten, antagligen upp i varv och lite nervös :)

Inga kommentarer:

web analytics