onsdag 4 januari 2012

Blivande-mamma-träff med Tanja

Denna dag skiljer sig från de andra på det sättet att jag faktiskt gjort något! Jag började på rådgivningen med ett rutinbesök och jag fick till och med mig min kära sambo! :D Känns bra att han också fått vara med och se vad vi sysslar med ... kan ju faktiskt ha varit sista gången på rådgivningen! Det börjar bli så pass nära nu.

Sedan drog jag iväg till Jakobstad i snigelfart och skapade som vanligt en kö efter mig på vägen. Ifall att någon av bilisterna bakom mig råkar läsa det här, kan jag meddela att JAG tänker inte köra i diket! Det får någon annan göra! Jag tänker fortsätta vara bromsklossen på vägen mellan Nykarleby och Jakobstad!

Anledningen till Jakobstadsbsök var att min vän Tanja hade kokat kaffe och dukat fram godheter :) Som blivande mammor jämförde vi rådgivningskort samt diskuterade babyprylar och förlossning. Detta tänker vi göra om. Dricka kaffe alltså.

Tanja och Zack :) Ursäkta suddet. 


Efter ett litet besök på Lindex och Prisma, hann jag bara hem och byta om till myskläder innan lillebror Robert dyker upp. Här ska det bli fönsterlampor! Resultatet kommer senare, då det ännu är work in progress och herrarna bland annat söker spikar under bokhyllan...

3 kommentarer:

Linda Sjölund (foto) sa...

Oj oj jennifer, snart ere dags (he ha säkert int nan sakt föri) ;) spännand!

di sir ut att vara mycket flitiga på bildin (robban och johan) :p

Sandra sa...

Hejsan Jennifer! :) Vilken trevlig blogg du har, och vad roligt att du börjat blogga! :)

Spännande tider för er nu, önskar er massor med lycka till sen när det är dax! :)

Jennifer Åström sa...

Linda:
Jo he no fleira som ha sagt e, men he ju sant! :) He kan vara dags ikväld fast :P Di va ganska fliti å fint vart e!

Sandra:
Hej å tack! Ja, he böri faktist bli spännand no :) Ja gillar din blogg å! Har läst an i ca eitt å ett halvt år tror ja :D

web analytics