söndag 22 januari 2012

Dagens mage

Hos oss står julgranen ännu inne, men idag har vi klätt av den. Stackars lilla fina granen kommer att möta sågen kanske redan imorgon. Jag tycker synd om den! :'( Snyft.
Lite roligare är istället att idag är det exakt en vecka kvar tills Minis beräkna komma till världen. Magen på bilden nedan är rätt stor, men den innehåller dagens söndagsmiddag från Pedros Pub också. Hawaiiburgare och pommes. Oj så nyttigt :)

Vecka 39+0

Jag blev ju pysslesugen i veckan och här kommer en sneakpeak på resultatet hittills:

Denna vecka har jag även installerat bilstolen i bilen och bäddat i vagnen. Det blev riktigt mysigt om jag får säga det själv! Hoppas att lillbusen trivs bra och sussar sött i vagnen sen. Det skulle jag göra i alla fall. :)


2 kommentarer:

Tanja sa...

Fina bilder! :) Do sku nästan måst uppdater bloggen varje dag no så at man vet at do kanski har fari in ifall e blir tyst jär. ;)

Jennifer Åström sa...

Tack! Elä så fejkar så att INT naan vejt når ja far :P

web analytics