tisdag 3 januari 2012

Inget kaffe

Idag har varit en mycket lugn dag. Efter att ha sovit dåligt inatt, kom jag mig upp ur sängen först vid halv 3-tiden på dagen... När alla "morgon"rutiner var klara och frukosten uppäten, blev jag trött igen och slumrade på soffan :) Hade tänkt titta på skidåkning på teve idag men det gick ju inte speciellt bra. Nåja, under backhoppningskvalet i Innsbruck hölls jag vaken i alla fall ... jag åt ju då! :) Kvällen har gått till att handla och koka mat. Idag blev det pääromos med knackkorv.
Soffan var så skön idag att jag inte ens orkat koka kaffe, hemska saker! Men det ska det snart bli ändring på. Har ju aldrig haft något sömnproblem med kvälls- och nattkaffe, men kanske det är därför jag inte är trött på kvällarna nuförtiden?! Är det sånt man får räkna med när man snart är 24 år?

2 kommentarer:

Anniina sa...

Härligt att du börjat blogga, så jag kan hålla mej lite uppdaterad :) Har tänkt på er mycket de senaste dagarna, snart e de ju dags...så spännande :D

Jennifer Åström sa...

Ja har tänkt läng på att start en blogg, men tycker att ja int hadd na att skriv om. Men nu kanski ja har :) PÅ bilddagboken (http://dayviews.com/miipi/) har ja ju lagt upp bilder i några år, men he kanski du visst? Jo, he böri nog bli spännand no, kan ju vara dags vilken dag som helst! :D

web analytics