lördag 21 januari 2012

Full fläkt

En hittills ganska händelserik dag. Började med att få en lampa att explodera och bränna en propp i hallen. Och det blev en ordentlig smäll! Tutade sen vidare med Johan till Jakobstad för att hitta ett nytt relä till fläkten i bilen. Den har nämligen fastnat på fullt blås. Vilket leder till, förutom irritation, att man blir alldeles andfådd och trött i huvudet av att lyssna på flåsljudet. Och att hitta ett relä i Jeppis en lördag är lättare sagt än gjort ... det mesta är ju stängt! Sen var det heller inte relät som var felet. Typiskt!

Eftermiddagen tillbringades i Socklot och Johan hjälpte sin pappa att flytta "påsadynjån". Jag tvillade mest i vägen med kameran, men någon ska ju göra det också :)

Tut Tut! 

Nu sitter jag här och försöker formulera ett fint blogginägg, men borde egentligen göra mig klar för ikväll. På schemat är revy i Smedsby. Mina två önskemål är att halsbrännan försvinner och att vattnet inte går. Ja, en milkshake från Mäccis skulle inte vara helt fel heller.

2 kommentarer:

Unknown sa...

"Mina två önskemål är att halsbrännan försvinner och att vattnet inte går. Ja, en milkshake från Mäccis skulle inte vara helt fel heller"


Hihhi :D

Jennifer Åström sa...

Kan meddel att e bara va milkshake-önskan som int uppfylldist! :D

web analytics