tisdag 10 januari 2012

Dagens mage

Nu blir det premiär för dagens mage här på bloggen! Mitt senaste SF-mått är 33 cm och busen har fötterna ända upp under mina revben. Som tur är, är han ganska snäll och har skonat mig från hårda sparkar :) Om någon är sugen på flera bilder på magen, finns det massor på bilddagboken!
Magen och jag i vecka 37+2

Hade stora planer på att åka till Kovjoki tidigt idag och fotografera i det fina vädret. Tyvärr var jag alldeles för sent ute, som vanligt, och hann bara få några foton innan solen gick ner.

Lite ofokus, äsch! Men obervera Simba och Miipi nere i hörnet :)


4 kommentarer:

Linda Sjölund (foto) sa...

men he vart jo fina bilder iallafall :)

Jennifer Åström sa...

Jo, men di sku ha kuna bli betär :)

Linda Sjölund (foto) sa...

va snyggt he vart me hede "blogg" å "gravidfotografering"

Jennifer Åström sa...

Tack tack :)

web analytics