tisdag 17 januari 2012

Sista shoppingen

Dagens inköp:
Ja, egentligen är det bara en del av dagens inköp! Men vad kan man annat förvänta sig av fyra timmars strosande i butiker. Prylar liksom hoppar på en! I Tiimari blev jag plötsligt pysselsugen och handlade några canvastavlor, färg, schabloner och lite filttyg. Planerna är stora! Eller som jag och Hanna brukar säga: "Ich habe Pläne, große Pläne. Får se sen hur länge kreativiteten håller i sig och vad resultaten blir.

Även värt att nämnas är den goda salladen och trevliga kassatjejen på Wayne's Coffee :D


Bussresan gick för övrigt fint. Jag sov mellan Munsala och Stenhaga, alltså nästan hela vägen. Babyn tyckte däremot det var rally att åka buss. Han tryckte på både upp och ner, och jag trodde nästan att han skulle komma ut. Vad sjutton hade jag gjort då?

Hej Hej. Här väntar jag på bussen.
web analytics