söndag 15 januari 2012

Nu är det bus igen

Vilken lång dag det är idag! Har inte gjort speciellt mycket, bara mappat lite papper och soffsportat. För några timmar sen blev det total programtorka på teve och jag tog en liten tupplur. Nu är jag sysslolös igen. Kanske jag borde packa BB-väskan, den kan ju behövas snart. Babyns väska är redan fixad, så det är bara min kvar. Tänk om jag skulle vara ute i god tid, för en gångs skull?! Busen i magen har haft några lugna dagar, men idag vaknade han till igen! :D
I all lycka fick blåa nallen spela lite musik för magen. Då blev det mera bus 


Dessa härligt gröna strumpor och vantar kom på posten
häromdagen. Tack Mommo! :D

4 kommentarer:

Sandra sa...

Fina strumpor och vantar! :) vi fick ett par likadana strumpor från bb men hunden tuggade sönder dem, det var ledsamt!

Jennifer Åström sa...

Jo, mommo e rally på att stick! :) Äsch va synd, men he e sånt som kan händ!

Kusinvitamin C sa...

Alltid bra meed Fammo som stickar så fina saker, alltså din mommo :D

Jennifer Åström sa...

Ja, hon e no bra att ha! :)

web analytics