tisdag 31 januari 2012

Vackert men kallt

Usch och fy vad kallt det är idag! Om man sitter inne och myser ser det bara trevligt och vintrigt ut. Men är man då billös och har tid på rådgivningen, är det inte lika trevligt att traska iväg i kylan. Plockar jag på mig för många varma och tjocka tröjor, går jackan inte fast. Så jag måste ta någonsorts halvkall medelväg. För att villa bort tankarna på kylan, gick jag med kameran i handen och fick några fina bilder. De finns att spana in på bilddagboken ifall man önskar. På vägen hem gick jag in via Lillkungs och bokhandeln. Det var skönt att mumsa i sig en fastlagsbulle och titta på frusa människor utanför.


På rådgivningen gick allt fint. Alla värden var bra och hb hade gått upp lite igen tack vare järntabletterna. Har en ny tid nästa tisdag igen ifall jag inte kommit mig iväg till bb då ännu. När jag var klar på rådgivningen passade jag på att besöka Fammo på bädden. Då blev hon glad!

4 kommentarer:

Tanja sa...

Fastlagsbullar <3 Jag tror jag fick ett nytt beroende idag. eller kanske en ny craving? :P

Jennifer Åström sa...

Ja e å beroend åv dem, men he återkomber varinda år så he har no int na magen å gö :P Som tur ere jo na vikor kvar ti fastlagstisdan ännu, så man hindar äta mang! :D

Linda sa...

Ja fy va kallt e er! Sku int e vara såde kallt sku du no ha hadd besök åv oss den här vikon men fy ja vill int ga ut hellder, änn minder start bilen. Men vi kommer tå e blir varmare :) Å va bra att hb ha gaji åpp! :D

Jennifer Åström sa...

Jo ja kan första att do int vill koma no just. Sjölv vill ja int ens ga ut me roskis.. Men ni e välkommen tå e blir varmari! :D

web analytics