måndag 7 maj 2012

Bjudna på dop

Ny vecka, nya planer. Lägenheten på våningen under är färdigrenoverad och nu håller de på att städa den. Det närmar sig, gott folk! Hoppas på att få att få klartecken att börja flytta idag eller imorgon, för på onsdag kommer Ikea-bilen. Damen som ringde lovade att de bär upp alla paket och att jag bara får peka vart allt ska. Det är rätt många paket, så jag håller tummarna att de verkligen gör det och att jag inte behöver bära allt själv.

Igår var vi bjudna på dop. Det var Vincents blivande bästa kompis Leon som döptes. Han var hur snäll som helst under ceremonin och jag tror att Vincent blev lite inspirerad, för även han var tyst och gosig. Ja förutom att han rapade när vi läst Fader Vår. Han är nog inte så religiös vår lille son :) Hursomhelst, tack Tanja och Toffe för ett fin fest!

Hoppas jag kom ihåg rätt namn?!

2 kommentarer:

Tanja sa...

Joda, namnet e helt rätt! :) o tack själv för att ni kom, det var riktit trevligt! :)

Jennifer Åström sa...

Va bra! :) å jisses va kinuskitårton va god!

web analytics