måndag 7 maj 2012

From Zürich to Berlin

Nu blir det nostalgi på hög nivå. Det är fem år sedan jag och Hanna packade våra väskor och åkte ut på interrail. Äventyret går även under namnet: "From Zürich to Berlin, in every disco we get in" och det är en tid jag aldrig glömmer! Därför kommer jag nu att göra en liten serie med inlägg och imorgon dyker det första upp.
Så njut, för det gör jag! :)

Är det någon som känner att det blir för lite information eller inte kan få nog, titta då in på interrailens egna hemsida.

Mera bilder finns på min pixbox-sida.

2 kommentarer:

etheli sa...

Ååååh, vilken nostalgikänsla då man såg på hemsidon! Vilken tur vi har han för ja ha glömd en hel del som sto där, typ va vi gjor och olika saker vi lyckadest med. Never delete it/ha texten nån annanstans också! :p

Jennifer Åström sa...

Ja, he e lika skoj varenda gang ja trillar in på sidon! :D Kan jo va att arcada tar bort an naangang, men ja har e spara. Do kan no få om do vill? :P

web analytics